Hledat
Filtry
Zavřít

Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky - kontakt a identifikační informace - zboží a služby - cena a platební podmínky - jak nakupovat - vrácení zboží - ochrana osobních údajů -   zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies - reklamační řád

Obchodní podmínky 

Obchodní podmínky jsou vytvořeny v souladu se zákony České republiky. Těmto zákonům podléhají také nákupy ze zahraničí.

  

1. KONTAKTNÍ A IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE

BossAuto.cz - Milan Bašťúr

se sídlem Americká 2532, 27201 Kladno

identifikační číslo: 032 05 487

zapsané v živnostenském rejstříku vedeném pod číslem jednacím OŽ/7677/14/BE

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.bossauto.cz

 

Fakturační údaje

Milan Baštur

Ameriká 2532, 27201 Kladno

IČ: 032 05 487

DIČ: CZ8809240814

Číslo účtu: 2800687647/2010 (Fio Banka)

IBAN: CZ5620100000002800687647

BIC (SWIFT): FIOBCZPP

 

Výdejní místo a, adresa pro doručování dílů

BossAuto.cz

Do Blatin - Areál PHL

155 21 Praha-Zličín

 

Kontakt

E-mail:  info@bossauto.cz

Mobil   +420 603 106 499

 

2. ZBOŽÍ A SLUŽBY

BossAuto.cz je specializovaným internetovým obchodem pro prodej náhradních autodílů (dále jen dílů), pneumatik,  příslušenství a doplňků pro motorová vozidla.

 

3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Jsme plátci DPH

Veškeré uváděné ceny našich produktů jsou s DPH.  Ceny produktů neobsahují náklady na dopravu k zákazníkovi, způsob dopravy (a tím i cenu) si zákazník vybírá sám v objednávce. V případě osobního vyzvednutí na výdejním místě BossAuto.cz (Do Blatin - Areál PHL, Praha-Zličín),  nejsou náklady na dopravu účtovány. V případě zaslání zboží je účtováno dopravné dle platného ceníku vybrané přepravní společnosti. Při zasílání zboží neúčtujeme balné. Uvedená cena zboží obsahuje zálohu za vrácení starého dílu (pokud je vrácení požadováno).

Ceny účtované v jiné měně (například Euro) jsou na stránkách pouze orientační. Cena v jiné měně se vždy počítá dle aktuálního kurzovního lístku FIO banky a.s. v den vystavení.

 

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  •           v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou na výdejním místě prodávajícího na adrese Do Blatin - Areál PHL, Praha-Zličín;
  •           v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  •           bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2800687647/2010, vedený u společnosti FIO banka (dále jen „účet prodávajícího“);
  •           bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay;
  •           bezhotovostně platební kartou;
  •          prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou.

 

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

Prodávající požaduje od kupujícího zaplacení celé částky za zboží,  které není u dodavatele skladem a jeho objednání je možné pouze závaznou objednávkou u výrobce. O této skutečnosti prodávající, kupujícího informuje a bude požadovat dodatečné potvrzení objednávky (telefonicky, emailem) a uhrazení částky do 4 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 4 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající JE plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 

4. JAK NAKUPOVAT

Registrace

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce www.bossauto.cz může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).

Pokud se kupující registrovat nechce, nemusí. Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem (email) a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 6 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

Objednání zboží (uzavření kupní smlouvy)

Prodávající nabízí také možnost vyřízení objednávky telefonicky nebo e-mailem - je nutné si připravit některé detaily o vozu.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například emailem či telefonicky).

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Ceny nejsou vázány na konkrétní zboží na skladě – tzn. může se stát, že zákazníkem objednané zboží je dočasně nedostupné – o této skutečnosti zákazníka informujeme v nejkratší možné době telefonicky nebo e-mailem a nabídneme adekvátní řešení nebo jiný zaměnitelný díl.

 

Dostupnost zboží

Pokud je u zboží uvedena dostupnost „skladem“ znamená to, že by zboží mělo být dostupné v centrálních skladech (jedná se o 80% výrobků). Na aktuální skladovou dostupnost Vámi vybraného zboží se informujte telefonicky, e-mailem.

 

Dodání objednaného zboží

Objednané zboží je k dispozici na výdejním místě první pracovní den po objednání (v případě že je skladem). Pokud jsou náhradní díly posílány kurýrní službou, je dodací doba obvykle  2-3 pracovní dny. Pro zasílání balíků do Česka a Slovenska využíváme kurýrní služby DPD a In Time. Cena dopravy je 129Kč.

 

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrátit náhradní díly můžete osobně na výdejním místě BossAuto.cz (Do Blatin - AreálPHL), nebo můžete zboží zaslat na adresu (BossAuto.cz, Do Blatin - Areál PHL, 155 21 Praha-Zličín). Vrácení je možné pouze po předchozí domluvě.

Zboží nelze poslat zpět formou dobírky!!!

Po obdržení vratného náhradního dílu, bude částka prodávajícím uhrazena bezhotovostně na účet kupujícího.

Nelze vrátit veškeré elektrické díly a většinu karosářských dílů. Pokud nebude vrácené zboží splňovat podmínky níže uvedené, vystavujete se riziku, že vrácení nebude uznáno!!!

 

Vrácení zboží do 14 dnů

Zboží musí být doručeno na naši prodejnu nejpozději právě 14. den od data prodeje.

 Balík s vráceným zbožím, který byl doručen později nebo byl zaslán na jinou adresu nebude přijat!

Balíky s dobírkou není možné přijmout - bez předchozí kontroly stavu zboží není možné uznat vrácení peněz. Proto je nutné vracet zboží bez dobírky - peníze za uznané zboží zasíláme na bankovní účet převodem.

 

Zboží je možné vrátit za těchto podmínek

  •           Zboží nebylo namontováno / použito
  •           Zboží nebylo při vyndavání z obalu poškozeno
  •           Zboží bude kompletní včetně všeho příslušenství ( to se týká i zátek, výplní, manuálů, technických listů … )
  •           Zboží bude v původním nepoškozeném obalu
    - Obal nesmí být nijak popsán, přelepen izolepou (mimo originální místo), etiketou atd.
    - Pokud bylo nutné zboží z obalu vyjmout (např. kvůli kontrole, jestli se jedná o správný díl) uveďte jej do původního stavu
  •           Ke zboží bude přiložen originál nebo kopie pořizovacího dokladu ( faktura / pokladní příjem) a číslo účtu, kam vrátit peníze

 

Vrácení peněz při vrácení zboží do 14 dnů

Zboží nemáme ve vlastních skladech, ale ve skladech u dodavatele Tzn., že výrobky jsou odeslány zpět dodavateli / výrobci, který posoudí, že u produktu nic nechybí a byl vrácen v pořádku. Pro zákazníka to znamená, že pokud byl balík převzat v řádném termínu, bude zákazník informován o datumu převzetí. Od této doby vracíme peníze většinou do 7 – 30 dnů (závisí na rychlosti dodavatele / výrobce, dovolených, státních svátcích, atp.), v určitých případech ihned!

 

Pokud posíláte balík vyšší hodnoty Českou poštou, je vhodné jej opravdu kvalitně zabalit a také pojistit. Nepojištěný balík může pošta bez následků ztratit nebo rozbít. Za takové případy nepřebíráme odpovědnost, a proto pokud přijde nepojištěný balík v nevratném stavu, nebo nepřijde vůbec, vrácení nemůžeme uznat a odpovědnost přebírá pošta (dopravce).

 

Vrácení starého zálohovaného dílu

Vrácení starého dílu je možné pouze za těchto podmínek
Díl odpovídá minimálním technickým požadavkům nutných pro repasování:

  •           Díl je jasně identifikovatelný (jasně viditelná značka výrobce a číslo produktu)
  •           Díl je uveden v sortimentu pro výměnu
  •           Díl musí být kompletní (včetně plastových krytů, záslepek, výplní atd.) 
  •           Díl nesmí být jakkoliv deformovaný, zlomený, popraskaný, nesmí mít stžený závit atp.
  •           Díl nesmí mít žádné viditelné poškození povrchu a na jeho krytech = NEČISTIT HRUBĚ (např. kartáčem, smirk. papírem ...)
  •           Díl nesmí jevit známky těžké koroze
  •           Zboží bude v původním nepoškozeném obalu 


   Obal nesmí být nijak popsán, přelepen izolepou (mimo originální místo), etiketou atd.

Obal musí být vložen do jiného dalšího obalu, nebo obalený např. folií tak, aby bylo možné jej označit štítkem a odeslat.

Starý díl musí být vrácen do 14 pracovních dnů (balík musí být doručen nejpozději 14. den) !!!

 

Balíky s dobírkou není možné přijmout - bez předchozí kontroly stavu zboží není možné uznat vrácení peněz. Proto je nutnévracet zboží bez dobírky - peníze za uznané zboží zasíláme na bankovní účet převodem.

 

 Pokud posíláte balík vyšší hodnoty Českou poštou, je vhodné jej opravdu kvalitně zabalit a také pojistit. Nepojištěný balík může pošta bez následků ztratit nebo rozbít. Za takové případy nepřebíráme odpovědnost, a proto pokud přijde nepojištěný balík v nevratném stavu, nebo nepřijde vůbec, vrácení nemůžeme uznat a odpovědnost přebírá pošta (dopravce).

 

Zálohované díly jsou VŽDY odeslány k posouzení do certifikovaného střediska nebo výrobci, který posoudí, že u produktu nic nechybí a byl vrácen v pořádku. Vyjádření o stavu dílu posílají obvykle do 30dnů.

 

6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu nebo telefonicky, či emailem) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

7. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

  1. REKLAMAČŘÁD

Pokud se během provozu vyskytl u již namontovaného náhradního dílu problém / vada, může  jej kupující samozřejmě reklamovat. Společně s náhradním dílem je nutné zaslat vyplněný reklamační protokol a kopii pořizovacího dokladu (faktura / pokladní příjem). Reklamační protokol musí obsahovat odborný popis problému a razítko kvalifikovaného servisu nebo dílny!

Za kvalitu, resp. případné vady výrobku VŽDY odpovídá výrobce! 

Pro maximální podporu svých zákazníků, se snažíme všemi dostupnými prostředky celou záležitost maximálně urychlit.

 

Záruka

Na veškeré prodávané zboží se vztahuje záruka v zákonné výši, tj. 2 roky. Vyjímku tvoří autobaterie, kde platí záruka 6 měsíců na kapacitu baterie, na ostatní závady 2 roky. Vzniklé vady výrobků posuzuje vždy certifikované servisní středisko, nebo přímo výrobce.

 

Kde lze reklamovat

osobně na výdejním místě BossAuto.cz, nebo

zasláním zboží na adresu prodejny (Do Blatin - Areál PHL, 155 21 Praha Zličín)

Co nelze reklamovat

  •           díly, které jsou ještě stále na vozidle
  •           díly poškozené při neodborné montáži
  •           díly poškozené během provozu, kde poškození vzniklo při neodborné montáži
  •           části setu nebo soupravy dílů - pokud byl reklamovaný díl součástí soupravy dílů nebo setu dílů, je nutné reklamovat celý set nebo soupravu (toto se týká především spojkových setů a sad ramen atd.)

 

Doba reklamace

30 až 60 dnů dle druhu zboží. Důvod delší reklamační lhůty u některých výrobků je dán velkou technickou náročností a složitostí výrobku. Tyto speciální díly se pak musí správně otestovat ve specializovaných střediscích, které jsou mnohdy za hranicemi ČR.

 

Uznání reklamace

V případě uznání reklamace zákazníkovi většinou posíláme nový produkt, případně částku, kterou zákazník zaplatil při koupi. Pokud reklamace nebyla uznána, vrací se zákazníkovi reklamované zboží zpět, společně s vyjádřením certifikovaného střediska nebo výrobce.

 

Reklamační protokol ke stažení:   Reklamační_protokol.pdf

Obchodní podmonky ke stažení:   Obchodní_podmínky.pdf